پلاریس

پلاریس

پلاریس

پلاریس

انواع دستگاه جوجه کشی

امروزه صنعت جوجه کشی و انواع دستگاه جوجه کشی توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است به طوری که برخی تمام سرمایه خود را صرف جوجه کشی از تخم های نطفه دار پرنده های مختلف می نمایند و سود بالایی را از این راه به جیب می زنند .

به طبع دستگاه جوجه کشی خارجی اصل یکی از بهترین انتخاب ها در هر زمینه خواهد بود اما این بدان معنا نیست که دستگاه های ایرانی از کیفیت کافی برخوردار نیستند . بلکه بسیاری از دستگاه های جوجه کشی ایرانی وجود دارند که راندمان بالای 90 درصدی در هر بار جوجه کشی را دارند

این امر باعث شده تا شرکت های بزرگی بر روی کار آیند و به طراحی و ساخت انواع دستگاه جوجه کشی بپردازند . صنعت جوجه کشی بسیار گسترده می باشد از این رو کاربر می تواند با توجه به محل زندگی خود و مواردی چون آب و هوا ، فضای در اختیار ، میزان سرمایه نوع گرایش خود را در این صنعت برگزیند . برای نمونه افرادی که قصد دارند در یک فضای کوچک شروع به کار کنند می توانند از انواع دستگاه جوجه کشی خانگی جهت تبدیل تخم های نطفه دار به جوجه بهره گیری نمایند . این در حالی است که در مقیاس های بزرگی چون سالن پرورش مرغ به دلیل بالا بودن تعداد تخم نطفه دار کاربر این نیاز را در خود می بینید که از دستگاه جوجه کشی صنعتی استفاده نماید تا تعداد بالایی مانند 1000 تا 3000 تخم نطفه دار را به طور همزمان در دستگاه قرار دهد .

مقاله انواع دستگاه جوجه کشی در سایت پارسینه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.